BloomReach neemt Nederlandse CMS-specialist Hippo over

Delen:

Het Amerikaanse marketingtechnologiebedrijf BloomReach, in 2009 begonnen als Silicon Valley startup, neemt voor een onbekend bedrag de Nederlandse CMS-specialist Hippo over. Hippo maakt een veelgebruikt webcontentmanagementsysteem voor klanten als de Rijksoverheid, de Nationale politie, Disney, Randstad, Deutsche Telekom, Crédit Agricole en Univé.

Partijen

  1. BloomReach (Raj de Datta)
  2. Hippo (Jeroen Verberg)

Adviseurs

  1. JanssenBroekhuysen Advocaten (Pieter Janssen, Jos Ramhorst)
  2. Bird & Bird (Pauline Vos, Mark Huizinga, René Rieter, Rik van de Meerendonk)

Ook een deal te melden? Mail naar deals@mr-magazine.nl

Meer weten over deze organisatie(s)?

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Scroll naar boven