Nieuws

Houthoff viert herpositionering met cultuur

Foto Houthoff

Met een opera- en balletvoorstelling heeft advocatenkantoor Houthoff de herpositionering gevierd. Het Koor van de Nederlandse Opera voerde in de Amsterdamse vestiging aan de Zuidas een stuk uit Borodins opera Prins Igor op. Daarna vertolkten dansers van het Nationale Ballet het stuk Embers, op een choreografie van Ernst Meisner.

Dit staaltje hoogculturele podiumkunst vormde op 30 oktober 2017 de aftrap van de campagne Going Beyond, waarmee Houthoff zich op de kaart wil zetten. Het meest zichtbare element is de naamsverandering: Houthoff Buruma gaat verder als Houthoff. “Dat zeg ik met een zekere weemoed,” zei managing partner Edward de Bock. “We nemen afscheid van een stuk geschiedenis.”

Maar 30 oktober 2017 markeert volgens De Bock vooral een nieuw begin. “We zijn een trots kantoor met een internationale outlook en premium klanten, en toch fier en onafhankelijk.”

Met de slogan ‘Going Beyond’ wil Houthoff vakmanschap, ondernemerschap, leiderschap en teamspirit uitstralen. “We willen onze cliënten op kritieke momenten verder helpen,” zei De Bock. Een nieuwe recruitmentcampagne moet de allerbeste mensen aan Houthoff binden. De Bock citeerde Churchill, Sinatra en Obama met de woorden: “The best is yet to come.”

De herpositionering is deze week van start gegaan met een nieuwe website en een billboard- en mediacampagne.

Wilt u geen belangrijk juridisch nieuws meer missen?

Abonneer u op de Mr. Nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meld u direct aan >

Recente vacatures

Recente vacatures