Mr. overgegaan naar nieuwe uitgever

Delen:

Per 1 januari 2018 is de exploitatie van Mr. overgegaan van Wolters Kluwer naar de nieuw opgerichte Uitgeverij Mr. De overdracht van het merk Mr. met het bijbehorende tijdschrift, de website en de nieuwsbrief past in de strategie van Wolters Kluwer zich te focussen op productlijnen die binnen de kern van haar productportfolio vallen.

Uitgeverij Mr. is opgericht door twee partijen die al geruime tijd aan Mr. verbonden zijn: Van Kleef Media (redactie) en Salesq (advertentieverkoop). Verantwoordelijk uitgever Charley Beerman zegt veel vertrouwen te hebben in de toekomst: “Mr. heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een ijzersterk merk. Wij gaan vol inzetten op verdere digitalisering, maar met behoud van de vertrouwde formule van het huidige tijdschrift.”

Mr. gaat nadrukkelijk inspelen op de ontwikkeling die zich ook in de juridische wereld voordoet en die zich kenmerkt door een veelheid van aanbieders van informatie. Daarnaast zal de website nog meer dan nu het geval is het hart gaan vormen van het Mr.-platform. Nieuws, achtergrond, informatie van derden, verdieping en verwijzing. Het magazine wordt gaandeweg steeds meer een bundeling van wat (het beste dat) eerder op de website is verschenen en zal gaandeweg een visueler en signalerender karakter krijgen.

Voor een uitgebreider artikel over de nieuwe uitgeverij klik hier.

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Scroll naar boven