Mr.
Mr. lifestyle voorjaar 2018 / 5 Inhoud Redactie: De bijlage Mr. Lifestyle verschijnt twee maal per jaar en valt geheel buiten de verant- woordelijkheid van de redactie van Mr. De inhoud van deze bijlage is deels tot stand gekomen op basis van informatie van de commerciële relaties van Mr. De bijlage Mr. Lifestyle is een productie van redactiebureau Kommanucatie te Heemskerk en Van Kleef Media, Donkere Spaarne 14 rd, 2011 JG Haarlem. Eventuele bijdragen en suggesties voor komende nummers van de bijlage Mr. Lifestyle kunnen worden gestuurd naar life- style@vankleefmedia.nl. Website: www.mr-online.nl Webmeester: Bart Pronk (webmeester@mr-online.nl) Uitgeverij: Uitgeverij Mr. bv Paul Krugerkade 45A 2021 BN Haarlem Publisher: Charley Beerman Managing editor: Michiel van Kleef Advertenties/Media-advies: Bas van Wooning (b.vanwooning@mr-magazine.nl ) SalesQ B.V. Paul Krugerkade 45A 2021 BN Haarlem Tel. 023-711 32 00 Vormgeving: Colorscan BV, Velsen-Noord Drukwerkinkoop en productiebegeleiding: RVV/Grafisch, Almere Abonnementen: Abonnementen zijn gratis als u WO-rechtenstudent bent of beroepsmatig actief als jurist. Voor anderen: jaarabonnement € 124,50. Kijk op www.mr-online.nl/abonneren/ voor meer informatie. Adreswijzigingen: abonnementen@mr-magazine.nl Klantenservice: 023 – 711 3200 (werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur) Niets uit deze uitgave mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever openbaar worden gemaakt of verveelvuldigd. ISSN 1388-3372 Copyright Uitgeverij Mr. bv 2018 Reizen 6 DE IBIZA REGATTA KOMT ER WEER AAN 13 DE MAGIE VAN EXPEDITIE- ZEEREIZEN 17 WIJNHUIS-HOPPEN IN DE ELZAS 19 ARGENTINIË IS RUIG EN PASSIEVOL Culinair 23 YES, HET IS WEER BBQ-TIJD! Mode 25 HIER KUN JE NOG EENS EEN DUIK MEE NEMEN 27 MODEHUIS LUTZ DYNAMISCH FAMILIEBEDRIJF 30 DE INSPIRATIE VAN AKXXVIII GAAT VERDER DAN MODE ALLEEN Auto’s 33 DE STERKSTE PORSCHE PANAMERA HEEFT EEN STEKKER 35 CONCOURS D’ÉLÉGANCE IS DE CATWALK VOOR DE KLASSIEKE AUTO Cultuur 37 HET LAATSTE OORDEEL VAN LUCAS VAN LEYDEN 38 CULTUUR OP Z’N BEST 13 6 23 27 19 38 33 35 25
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=