DVDW kiest voor nieuwe identiteit als experts in the laws of business

Delen:

DVDW is ook in het jaar waarin zij haar derde lustrum viert volop in beweging. Zo is het kantoor in Den Haag verhuisd naar de Monarch Tower in het hart van het Haagse Central Business District. Een corporate omgeving die beter past bij wat DVDW is en wil zijn. Maar de grootste verandering is dat DVDW een nieuwe weg is ingeslagen. DVDW heeft gekozen voor een nieuwe corporate identiteit.

DVDW behoort tot de 50 grootste advocatenkantoren in Nederland. Al jaren is zij een belangrijke partner voor uiteenlopende (grotere) nationale en internationale bedrijven, ondernemers, investeerders en familiebedrijven in het groot- en middenbedrijf. In plaats van zich te positioneren als een klassiek advocatenkantoor, profileert DVDW zich met deze nieuwe identiteit als business partner voor haar cliënten, oftewel: experts in the laws of business.“Wij ondersteunen ondernemers bij hun ondernemingsvraagstukken. En doen dat op eenpersoonlijke, betrokken maar ook duidelijke manier. Als experts in the laws of business zijn we meer dan gewone advocaten. Naast onze juridische kennis gebruiken we onze ervaring als ondernemer om de beste business partner te zijn voor onze cliënten. Wij zien dat als een wezenlijk kenmerk van onze dienstverlening en onze identiteit “ aldus Theo Hanssen managing partner van DVDW.

DVDW behoort in kwaliteit en potentie tot het topsegment van de middelgrote advocatenkantoren in Nederland. Het is de ambitie van het kantoor dit in naamsbekendheid en reputatie nadrukkelijker tot uiting te brengen. Dat vereist kracht, gedrevenheid en focus. En een sterkere oriëntatie op communicatie. Onderdeel daarvan is de vernieuwing van de visuele identiteit (of: huisstijl) en de website. In samenwerking met Dept en Studio Dumbar werd een compleet nieuwe identiteit opgezet.

‘Ik heb voorheen DVDW als opdrachtgever heel goed leren kennen. Wat me altijd opviel, was dat er zulke krachtige persoonlijkheden in het kantoor werken, maar dat je daar aan de buitenkant, in de huisstijl en op de website, weinig van zag. De nieuwe huisstijl en het markante logo laten het karakter dat aan de binnenkant zo sterk is veel beter aan de buitenkant zien” aldus Tom Dorresteijn, Strategy director van Studio Dumbar.

In aanvulling hierop meldt Pieter Smits, directeur van DVDW: “De huisstijl en de website zijn helemaal nieuw, in vorm én inhoud. In het logo zit de dynamiek van een modern advocatenkantoor verwerkt gecombineerd met de kracht van een solide en betrokken partner. Deze eigenschappen zijn doorgetrokken in de nieuwe huisstijl en website. Dit komt ook tot uiting door de sterke persoonlijkheden van onze advocaten op de website prominent zichtbaar te maken.

Benieuwd geworden? Bekijk dan onze nieuwe website.

Dit bericht valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid.

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Scroll naar boven