Vanaf maandag a.s. kan op deze plek gestemd worden voor de Gouden Bef, de publieksprijs voor de beste arbeidsmarktcampagne van het afgelopen jaar. De Gouden Bef wordt 19 november uitgereikt tijdens het Mr.-evenement in het Rosarium in Amsterdam. Maandag worden op deze website de tien nominaties bekendgemaakt waar vervolgens de komende vier weken door de bezoekers van deze site op kan worden gestemd.
De Gouden Bef (die in 2007 werd gewonnen door Kienhuis Hoving) is vorig jaar ingesteld naast de al bestaande juryprijs (de Gouden Toga). Een deskundige jury, bestaande uit Mariska Pekkeriet (voorzitter stichting Jonge Balie Nederland), Aalt Willem Heringa (dekaan juridische faculteit Universiteit van Maastricht) Wendy van Poorten (student UvA) en Michael van Os (oud-hoofdredacteur van het reclamevakblad Adformatie) zal de winnaar van deze prijs aanwijzen. Nieuw is dat de vakinhoudelijke zwaarte van de jury wordt versterkt: vanaf dit jaar is de winnaar van het jaar daarvoor automatisch lid van de jury. Dit jaar is dat Roy Kahmann, directeur van Het Hoofdbureau, vorig jaar verantwoordelijk voor de winnende campagne van NautaDutilh.