Taalcampagne notaris.nl genomineerd voor prijs

Delen:

29 okt Taalcampagne
Beeld: Pixabay

De socialmediacampagne #NotarisTaalZonderOmhaal van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie is een van de kanshebbers voor een Grand Prix Content Marketing-award. De taalcampagne van notaris.nl is genomineerd in de categorie ‘bekroning distributie’.

In de campagne #NotarisTaalZonderOmhaal werden moeilijke termen op Facebook en Instagram op een ludieke manier uitgelegd. ‘Als de notaris het heeft over kleinkindlegaat bedoelt ‘ie gewoon dat je wat euro’s van opa krijgt’ en ‘Als de notaris het heeft over compos mentis bedoelt ‘ie gewoon dat je er met je kop bij moet zijn.’ Notariskantoren konden bierviltjes bestellen met de begrijpelijke termen erop en studenten hebben posters en stickers van de campagne gekregen.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketingcases en de beste contentproducties in Nederland en België. Er zijn prijzen voor de meest succesvolle strategieën en bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke categorieën. Er zijn 117 nominaties, in zes categorieën. De uitreiking vindt plaats op 26 november in Amsterdam. Concurrenten van de KNB zijn onder andere PostNL, Centraal Beheer, KPN, Hema en Tikkie en zo’n dertig andere.

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Scroll naar boven