‘Sinds 2017 werk ik bij Heineken Nederland, waarvan de laatste vier jaar in de functie als bedrijfsjurist. Vóór Heineken heb ik bijna vier jaar gewerkt in de advocatuur. Als bedrijfsjurist van Heineken Nederland ben je businesspartner van de afdelingen Out of Home (horeca), Retail en Marketing, maar geef je ook juridische ondersteuning aan de afdelingen Corporate Affairs, Finance, Procurement en IT.
Momenteel ben ik binnen ons team het meest betrokken bij de Marketingafdeling. Denk aan commercials, innovaties, (product)verpakkingen, sponsoring, samenwerkingen, de bescherming van onze merken, maar ook het contact met de STIVA (De Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie) over de reclamecodes en verantwoord alcoholgebruik. Daarnaast maak ik onderdeel uit van crossfunctionele projectteams, waarin verschillende disciplines samenwerken om (commerciële) doelstellingen te behalen.
Lees op de NGB-website het gehele artikel met als onderwerpen Leerzaam, goed voor je netwerk en gezellig, met juridische en commerciële bril en duurzaamheid is booming.