BloomReach neemt Nederlandse CMS-specialist Hippo over

Delen:

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

Het Amerikaanse marketingtechnologiebedrijf BloomReach, in 2009 begonnen als Silicon Valley startup, neemt voor een onbekend bedrag de Nederlandse CMS-specialist Hippo over. Hippo maakt een veelgebruikt webcontentmanagementsysteem voor klanten als de Rijksoverheid, de Nationale politie, Disney, Randstad, Deutsche Telekom, Crédit Agricole en Univé.

Partijen

  1. BloomReach (Raj de Datta)
  2. Hippo (Jeroen Verberg)

Adviseurs

  1. JanssenBroekhuysen Advocaten (Pieter Janssen, Jos Ramhorst)
  2. Bird & Bird (Pauline Vos, Mark Huizinga, René Rieter, Rik van de Meerendonk)

Ook een deal te melden? Mail naar deals@mr-magazine.nl

Meer weten over deze organisatie(s)?

Delen:

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Ook interessant:

Over Mr.

Mr. is hét platform voor juristen. Mr. bericht over actuele zaken in de juridische wereld en belicht en becommentarieert deze vanuit een onafhankelijke positie. Mr. richt zich op alle in Nederland actieve juristen en WO-rechtenstudenten..

Volg MR. op social media

Service menu

Contactgegevens

Uitgeverij Mr. bv
Paul Krugerkade 45
2021 BN Haarlem
Uitgever: Charley Beerman
E-mail: beerman@mr-magazine.nl

Scroll naar top