Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn lanceert de arbeidsmarktcampagne ‘De jonge meesters van Pels Rijcken’. De campagne is er op gericht de naamsbekendheid van Pels Rijcken onder topstudenten verder te vergroten. Voor de campagne vereeuwigde fotografe Marie Cécile Thijs een aantal modellen als jonge advocaten (‘meesters’) in een setting die refereert aan beroemde, oude Hollandse meesters.
Via een QR-code komen de jonge meesters vervolgens tot leven in online films en nodigen ze de kijker uit voor een persoonlijke kennismaking met Pels Rijcken. De campagne wordt de komende twee jaar via verschillende middelen ingezet. Het concept is ontwikkeld in samenwerking met Dinand Jansen (Bolts United) en Rik Blokland (Rik Blokland Creative Direction).
Robin Funnekotter, manager recruitment bij Pels Rijcken: “Ondanks onze positie in de top 10 van Nederlandse advocatenkantoren hebben we gemerkt dat studenten nog geen helder beeld hebben van een carrière bij Pels Rijcken. Met de campagne ‘De jonge meesters van Pels Rijcken’ willen we laten zien dat we een aantrekkelijke werkgever zijn voor jonge advocaten. Zo verwachten we de drempel voor een kennismaking te verlagen. De campagnebeelden laten zowel onze eeuwenoude wortels als de toekomstgerichtheid van Pels Rijcken zien.”