Een nieuwe whitepaper geeft er inzicht in. Data spelen een steeds belangrijker rol in het leven van elke recruiter. Zonder data kun je nauwelijks meer weten hoe je vacatures scoren, hoeveel sollicitanten je nodig hebt, of hoe je presteert ten opzichte van voorgaande jaren of voorgaande campagnes. Maar hoe bepaal je nou welke data écht belangrijk zijn? En wanneer kun je zeggen dat je ‘data-volwassen’ bent? Een nieuwe whitepaper van BRANDMANNEN zet daarvoor alle inzichten en feiten op een rij. Wat maakt volgens hen een data-volwassen organisatie echt onderscheidend? Dat heeft te maken met… Lees verder
Hoe data-volwassen is jouw recruitment al?
- Geplaatst op:
- Laatst aangepast op: 19 maart 2025
Wie vacatures wil vervullen, kan tegenwoordig niet meer zonder data. Maar hoe bepaal je nou hoe data-volwassen jouw (recruitment)organisatie is? En hoe kom je tot het allerhoogste niveau?
- Door redactie Mr.

Wilt u vanaf nu elke maand een samenvatting van alle Beter Werk-artikelen van Mr.-Online in uw mailbox? Klik hier

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?
Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.