Zeker bij schaarse doelgroepen moet je op een andere manier communiceren om jezelf te onderscheiden van je concurrenten. They Ask, You Answer kan hier zomaar eens het antwoord op zijn. Steeds meer bedrijven passen deze methode toe om hun klanten te overtuigen. Maar deze methode past volgens mij ook prima bij de… Lees verder
Mr. OnlineBeter werkBeter Werk NieuwsThey Ask, You Answer: zo bouw je een vertrouwensband op met je doelgroep
They Ask, You Answer: zo bouw je een vertrouwensband op met je doelgroep
- Geplaatst op:
- Laatst aangepast op: 13 februari 2024
They Ask, You Answer. Het is in de marketing inmiddels een beproefde methode om een vertrouwensband op te bouwen met je doelgroep. Maar is het ook geschikt voor recruitment? En hoe werkt het dan precies? Leroy Meurs geeft tekst en uitleg.
- Door redactie Mr.
Wilt u vanaf nu elke maand een samenvatting van alle Beter Werk-artikelen van Mr.-Online in uw mailbox? Klik hier
Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?
Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.
