Utrechts advocatenfilmpje Youtube-hit

Delen:

Een filmpje waarmee zes Utrechtse advocatenkantoren de advocatuur in de Domstad promoten is een succes op social media. Op YouTube scoorde de film duizend hits en op LinkedIn keken zesduizend mensen naar ‘Jy in Utrecht’.

Op initiatief van marketing manager Murk Vlietstra (Van Benthem & Keulen) sloegen Van Benthem & Keulen, Van Riet, Bosselaar & Strengers, CMS, Wijn & Stael en Van Diepen van der Kroef de handen ineen om de Utrechtse advocatuur op de kaart te zetten voor jonge advocaten. Het filmpje werd voor het eerst getoond tijdens het Jonge Balie Congres op 2 november in TivoliVredenburg.

“Het congres was een mooie aanleiding om onder de aandacht te brengen dat ook Utrecht kantoren heeft die ertoe doen, met grote internationale klanten” legt Vlietstra uit. De film toont daarnaast het prettige woonklimaat van de Domstad. “Het voordeel is dat je midden in het groen zit, en toch dicht bij je werk. Bovendien is Utrecht hip en happening.”

Met de film willen de deelnemende kantoren talentvolle jonge advocaten aan zich binden. Of dat ook lukt, kan Vlietstra nog niet zeggen. Wel merkt hij meer belangstelling voor het kantoor bij de Step in House-dagen die zijn gericht op studenten.

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Scroll naar boven