Hoe word je online goed vindbaar voor jouw cliënten?

Delen:

Het coronavirus heeft ervoor gezorgd dat de manier waarop wij werken behoorlijk is veranderd. De meeste mensen werken vanuit huis en de digitale wereld speelt momenteel een hele grote rol in ons leven.

Hierdoor wordt het ook steeds belangrijker om online goed vindbaar te zijn voor jouw toekomstige cliënten. Toch is dit niet altijd even makkelijk. Misschien is het je wel opgevallen dat de normale (zogenaamde organische) zoekresultaten op Google steeds verder worden weggedrukt door de advertenties. Het hebben van een goede website is daarom niet meer genoeg. Om zichtbaar te zijn in Google, moet je adverteren met Google Ads. De Nationale Adviesbalie helpt je daarbij.

Google Ads… het klinkt makkelijk. Maar toch is het niet zo makkelijk als het lijkt. Als je niet goed weet wat je doet kun je heel wat geld verbranden met verkeerde advertenties op Google. Eigenlijk werkt het net zo als adverteren in de krant. Is jouw advertentie niet specifiek genoeg, bereikt hij niet de goede doelgroep of spreekt hij de lezers niet aan? Dan ben je een hoop geld kwijt zonder dat het je iets oplevert. Als je het doet, moet je het dus goed doen. En dat is waar De Nationale Adviesbalie om de hoek komt kijken.

De juiste advertentie trekt de juiste cliënt

De Nationale Adviesbalie heeft ondertussen al bijna 15 jaar ervaring met het vindbaar maken van juridische informatie op internet. In het begin lag de focus inderdaad vooral op SEO om organisch gevonden te worden, maar in de loop der tijd is adverteren steeds belangrijker geworden en kom je zonder Google Ads eigenlijk bijna niet meer in beeld. Het is echt een aparte tak van sport om de advertenties zo goedkoop en effectief mogelijk te maken.

Nou zijn er natuurlijk tal van internetgoeroes die je voor veel geld de beste resultaten beloven. Het nadeel van deze internetbedrijven is dat ze ongetwijfeld alles weten van internet en Google Ads, maar dat zij geen feeling hebben met de juridische dienstverlening en juridische kennis missen. Door het gebrek aan kennis op dit gebied kunnen zij de advertenties nooit helemaal optimaliseren en is de kans groot dat je teveel betaalt of de verkeerde cliënten trekt waar je vervolgens niets mee kunt. Hierin onderscheidt De Nationale Adviesbalie zich. Wij hebben de juiste kennis in huis om voor jouw kantoor een advertentie te maken die de juiste cliënten trekt en niet teveel kost.

Wat kan De Nationale Adviesbalie voor je doen?

Wij zorgen ervoor dat jouw Google Ads advertentiecampagne de juiste cliënten bereikt. De grote valkuil is een te algemene advertentie, die ervoor zorgt dat je veel telefoontjes krijgt van mensen met algemene vragen. Dit moet je zien te voorkomen. Dat is precies waar de juridische kennis van De Nationale Adviesbalie bij helpt. Jij geeft aan welke cliënten je wilt bereiken: Uit welke regio, op welk rechtsgebied en of je ook toevoegingszaken wil krijgen of niet. Daarnaast bepaal jij zelf je budget. Op basis van deze informatie maken wij een passende advertentie, richten de campagne in en regelen alles op het gebied van Google Ads.

Om de kwaliteit van de advertentie in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat jouw kantoor niet wordt overstelpt door telefoontjes verzorgen wij ook de intake. Zo krijg jij alleen de cliënten te spreken die echt hulp nodig hebben en voorkom je dat je zelf alleen maar algemene vragen zit te beantwoorden. Dit scheelt je veel tijd en geld. De toekomstige cliënten worden te woord gestaan door ons ervaren belteam.

Bespaar tijd en geld

Door gebruik te maken van deze dienst kun je een hoop tijd en geld besparen. Zo hoef jij je niet te verdiepen in de werkwijze van Google Ads, kun je goedkoper adverteren, zijn jouw advertenties doeltreffender, krijg je de juiste cliënten en heb je te maken met een partij die weet waar het over gaat.

Nieuwsgierig geworden? Kijk voor meer informatie op www.nab.nl/onlinevindbaarheid

Dit bericht valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid.

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Scroll naar boven