Partnerbijdrage van

CPO lanceert nieuw logo

Het CPO heeft per 1 oktober 2021 een nieuw logo! Een fris, robuust en strak beeldmerk dat past bij het CPO van nu: een modern opleidingsinstituut met een actueel en praktijkgericht aanbod voor scherpe juristen.

Delen:

“Het CPO is op veel terreinen in ontwikkeling”, zegt directeur Opleidingen Marianne van den Bosch. “We zijn voor steeds meer kantoren, bedrijven en instellingen een strategische partner in de opleiding van hun juristen. Ons aanbod is geactualiseerd met nieuwe cursussen en opleidingen. En we hebben volop en continu aandacht voor onderwijsinnovatie. Bij een ondernemend opleidingsinstituut past ook een modern logo. Natuurlijk: het gaat bij ons allereerst om kwaliteit en inhoud, maar nu wel in een nieuw jasje.”

Een opvallend element uit het vorige logo, de rode stip, is behouden gebleven en speelt een prominente rol in het nieuwe logo. De stip symboliseert kenmerkende CPO-begrippen: het centrum waar praktijk en wetenschap samenkomen, een fris idee, een sterk inzicht, een scherpe opmerking. Van den Bosch: “Juristen verrijken bij ons hun kennis en verdiepen hun inzicht in actuele ontwikkelingen, aangespoord door topdocenten uit de praktijk en de wetenschap en met veel aandacht voor praktijkgerichtheid en didaktiek. De robuuste letters staan voor een stevig fundament van kennis waardoor je als jurist vol vertrouwen leert en functioneert.”

“Wij werken elke dag aan het verder verbeteren van onze kwaliteit, ons onderwijs en onze andere diensten. Het uiteindelijke doel – een bijdrage leveren aan een betere rechtspraktijk – hebben we daarbij steeds voor ogen. Met ons nieuwe logo laten we zien dat het CPO klaar is voor de toekomst. We zien ernaar uit om die samen met onze cursisten, docenten en relaties vorm te geven!”

Delen:

Scroll naar boven