Publieksactie van notarissen

Delen:

Foto: Shutterstock

Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) luistert haar 175-jarig bestaan op met een publieksactie. Op zaterdag 3 november 2018 openen notariskantoren door het hele land hun deuren of trekken zij er in hun buurt op uit, naar bij sportverenigingen, markten en bibliotheken. Het motto is: “De notaris is jarig en trakteert.”

Doel van deze KNB-publieksdag is de zichtbaarheid en toegevoegde waarde van de notaris onder de aandacht brengen bij consumenten. Met de actie willen notarissen samen met hun team laten zien wie ze zijn en waar ze voor staan. “Het notariaat moet voor consumenten meer herkenbaar, benaderbaar en zichtbaar zijn,” zegt KNB-voorzitter Nick van Buitenen. “We willen de drempel – die er soms nog is – wegnemen.”

Consumenten kunnen vragen stellen. Van Buitenen: “Dit is een mooie gelegenheid om het beroep te promoten en de notaris letterlijk een gezicht te geven. De notaris is op veel belangrijke momenten in een mensenleven aanwezig. Bijvoorbeeld bij een huwelijk, de koop van een woning of een overlijden. Dat maakt het een beroep om trots op te zijn. En dat willen we delen met consumenten.”

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Scroll naar boven