Uitgeverij Mr. heeft besloten het aprilnummer, dat eind deze week verschijnt, alleen digitaal te verspreiden.
De reden is de coronacrisis: de meeste abonnees ontvangen Mr. op kantoor en daar is nu vrijwel niemand. Wil je Mr. niet missen, abonneer je dan op de digitale (pdf) versie van het magazine. Dat kan hier. Op vrijdag 17 april wordt het magazine verzonden.
Uitgeverij Mr. is haar vaste adverteerders erkentelijk voor hun begrip in deze tijden. Dat zijn voor dit nummer: Agressiewerk; Boels Zanders; Boom Juridische Uitgevers; Bronkhorst Buitenleven; CMS; CPO Radboud Universiteit Faculteit der Rechtsgeleerdheid; Dijks Leijssen Advocaten & Rechtsanwälte; E-WISE Nederland bv; Euroforum; IIR (IKN); Intervisiehuis; Knowliah; Langedyk Vintage Watches; Lexxyn Groep; Nationale Advies Balie; New Health Collective; NGB; Nysingh Advocaten en Notarissen; Openbaar Ministerie; OSR; Ron Borgdorff; Rijksoverheid; The Hague Business Agency; Van Benthem & Keulen en Wolters Kluwer.