Notarissen lanceren tweede ronde van imagocampagne ‘Het Moment’

We kunnen er de komende weken niet omheen: op 2.500 billboards wordt het notariaat gepromoot. De bekendheid van de notaris moet worden vergroot, het imago moet worden verbeterd.

Delen:

Notarissen lanceren tweede ronde van imagocampagne ‘Het Moment’ - Mr. online
Er kunnen vijf polaroidcamera's worden gewonnen (foto: Depositphotos)

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft de tweede ronde van de imagocampagne ‘Het Moment’ gelanceerd. Gedurende twee weken, tussen 25 september en 6 oktober, zijn drie korte video’s te zien op 2.500 digitale reclameborden verspreid over winkelcentra, supermarkten, tankstations en treinstations in Nederland. De eerste rond vond plaats in juni 2023.

Positiever imago

De campagne heeft als doel de bekendheid van het notariaat in de maatschappij te vergroten en een positiever imago voor het notariaat te realiseren. De video’s en bijbehorende social media campagnes verwijzen naar de landingspagina op notaris.nl. Centraal in de campagne staat de rol van notarissen bij belangrijke levensmomenten zoals samenwonen, nalatenschap en bedrijfsovername. Met de campagne ‘Het moment’ wil de KNB laten zien dat de notaris niet alleen een expert is in juridische zaken, maar ook – aldus de beroepsorganisatie – een betrouwbare adviseur en vertrouwenspersoon.

Ingrijpende momenten

Het gaat om ‘momenten die ertoe doen’. “Ieder mensenleven”, aldus notaris.nl, “kent een paar momenten die zo bijzonder zijn, dat je ze nooit meer vergeet. Betoverende momenten, ingrijpende momenten, moeilijke, maar ook heel mooie momenten. Momenten die je wilt vastleggen voor het leven of zelfs voor daarna. Het zijn dit soort momenten, die vragen om de kennis en kunde van de notaris.”

Wedstrijd

Om de campagne extra onder de aandacht te brengen bij studenten, bezoekers van notaris.nl en de social media van notaris.nl, knb.nl en notarisworden.nl, organiseert de KNB een wedstrijd. Deelnemers maken kans op een van de vijf polaroidcamera’s. Meer informatie over de wedstrijd is te vinden op Notaris.nl. Ook KNB-leden mogen deelnemen aan de wedstrijd.

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Scroll naar boven