NEXTsign: De volgende stap in het stroomlijnen van uw bedrijfsprocessen

Het laten tekenen van documenten door uw cliënten is vaak een tijdrovende klus. Met NEXTsign kunt u in één keer veel tijd en geld besparen door alle documenten vanuit NEXTmatters digitaal te laten ondertekenen: simpel, snel en efficiënt.

Delen:

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

Natte handtekening

Documenten zoals contracten, overeenkomsten en voorwaarden wilt u als kantoor natuurlijk zo snel mogelijk ondertekend hebben. Doordat uw cliënt niet altijd naast de deur woont, is het vaak lastig om dit snel voor elkaar te krijgen. Daarnaast zijn de huidige Corona maatregelen ook een grote complicerende factor.

U kunt deze documenten per post naar uw relaties sturen, maar dan duurt het al snel een week voordat u het getekende exemplaar weer getekend retour heeft ontvangen.

Het ophalen van de juiste natte handtekeningen is foutgevoelig en tijdrovend. Kortom, niet meer van deze tijd. Om u hierbij te helpen, bieden wij in samenwerking met onze partner Zynyo: NEXTsign aan. Met behulp van NEXTsign kunt u ieder document online laten tekenen, waarbij de juridische geldigheid gewaarborgd blijft.

NEXTmatters

Met deze integratie zetten wij een volgende stap in het volledig ontzorgen van kantoren op administratief gebied. Met Zynyo hebben wij een betrouwbare partner gevonden die deze visie deelt. Zyno is specialist op het gebied van digitale identiteit- en ondertekening services.

Michiel Geerdink, directeur bij Zynyo: “Ons doel is om rechtsgeldig, veilig en verantwoord digitaal ondertekenen van documenten voor iedereen toegankelijk en haalbaar te maken. Afgelopen jaar is Zynyo daarvoor bijvoorbeeld een samenwerking aangegaan met de NVM om het digitaal tekenen van koopovereenkomsten mogelijk te maken. De samenwerking met NEXTlegal is een belangrijke volgende stap in het bereiken van ons doel.”

Voordelen NEXTsign

  • Sneller: voor een papieren handtekening is gemiddeld 3 dagen nodig
  • Efficiënter: volgende stap in het automatiseren van uw kantoorprocessen
  • Goedkoper: minder administratieve kosten
  • Minder papier: door digitalisering verbruikt u minder papier
  • Voorbereid: met NEXTsign bent u klaar voor de toekomst

Digitaal werken

Wilt u als advocaat ook de volgende stap zetten in het digitaliseren en automatiseren van uw werkprocessen? Start met NEXTsign en merk dat u tijd en geld overhoudt! Meer informatie vindt u op onze NEXTsign pagina. Wij denken graag met u mee.

Martin Duijs
06 147 263 97

www.NEXTlegal.nl

Dit bericht valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid.

Delen:

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Over Mr.

Mr. is hét platform voor juristen. Mr. bericht over actuele zaken in de juridische wereld en belicht en becommentarieert deze vanuit een onafhankelijke positie. Mr. richt zich op alle in Nederland actieve juristen en WO-rechtenstudenten..

Volg MR. op social media

Service menu

Contactgegevens

Uitgeverij Mr. bv
Paul Krugerkade 45
2021 BN Haarlem
Uitgever: Charley Beerman
E-mail: beerman@mr-magazine.nl

Scroll naar top