4 redenen waarom ‘purpose’ zo belangrijk is voor nieuwe medewerkers

Delen:

191118_gia-oris-_uM5_nG2ssc-unsplash-1024x576

Organisaties met een duidelijke purpose spreken niet alleen meer klanten aan, ze werven ook makkelijker nieuwe mensen, die bovendien langer blijven en in die tijd ook productiever worden. Hoe werkt dat precies?

Opeens lijken ze overal uit de grond te schieten: organisaties met een duidelijke purpose. Sinds de why van Simon Sinek school maakt, hebben steeds meer bedrijven in de gaten dat alleen zoveel mogelijk winst willen maken niet meer genoeg is om langdurig klanten aan je te binden. Die klanten zijn namelijk niet meer alleen geïnteresseerd in je product of dienst, maar ook steeds meer in je onderliggende geloof, hoop en intentie om de wereld te verbeteren. Consumenten zoeken een ‘hogere reden’ voor een merk om te bestaan dan alleen winstmaximalisatie.

Lees verder

Lees meer over:

Delen:

Het belangrijkste nieuws wekelijks in uw inbox?

Abonneer u op de Mr. nieuwsbrief: elke dinsdag rond de lunch een update van het nieuws van de afgelopen week, de laatste loopbaanwijzigingen en de recentste vacatures. Meld u direct aan en ontvang elke dinsdag de Mr. nieuwsbrief.

Meest gelezen berichten

Van onze kennispartners

Juridische vacatures

Scroll naar boven